Informacje

Ćwiczenia, które wyeliminują kłopoty z erekcją

Niezdolność do utrzymania erekcji to kłopot, który dotyka ogromną ilość mężczyzn w różnym wieku. Często spowodowane jest to warunkami fizycznymi w postaci chorób. Do zaburzeń erekcji może doprowadzić cukrzyca, choroby serca, otyłość lub niski poziom testosteronu w organizmie. Inne przyczyny, które są w stanie doprowadzić do kłopotów przepływu krwi, mogą mieć charakter psychologiczny. Należą do nich między innymi wahania hormonalne, depresja lub uszkodzenia na poziomie nerwowym.

Leczenie zaburzeń erekcji za pomocą leków, takich jak Sildenafil to nie jedyne rozwiązanie, które pozostaje osobom dotkniętym tą dolegliwością. Zamiast suplementów i lekarstw, możemy wypróbować pewnych ćwiczeń, które przyczyniają się do rozluźnienia mięśni, nerwów i poprawy przepływu krwi w ciele.

Badania przeprowadzone przez University Of West w Wielkiej Brytanii wykazały, że ćwiczenia miednicy pomogły dla 40% mężczyzn z dysfunkcją erekcji. Udało się im odzyskać pełną sprawność seksualną. Istnieje wiele doniesień dotyczących tego, że ćwiczenia okolic miednicy pomagają nie tylko w przypadku zaburzeń, ale także zwiększają naturalne możliwości u osób zdrowych.

Ćwiczenia dna miednicy, które są znane pod nazwą ćwiczeń Kegla, są zalecane kobiet, które starają się odzyskać napięcie mięśniowe po porodzie. Okazuje się, że w przypadku mężczyzn regularne ćwiczenia mięśni Kegla, są w stanie pomóc w odzyskaniu dobrej kondycji seksualnej.

Podstawowe ćwiczenia mięśni Kegla

Najlepszą metodą zlokalizowania mięśni Kegla jest zatrzymanie strumienia podczas oddawania moczu. Do wykonania tej czynności niezbędne jest zaciśnięcie tych mięśni. W ten sposób możemy w bardzo łatwy sposób zrozumieć ich działanie. W celu pewnego zlokalizowania dna miednicy możemy kilkukrotnie powtórzyć zatrzymanie moczu.

Gdy mamy już świadomość dotyczącą tego, gdzie znajdują się mięśnie Kegla, możemy przejść do ćwiczeń. W tym celu musimy powtórzyć sprawdzoną wcześniej czynność. W celu wykonania ćwiczenia musimy ścisnąć mięśnie i przytrzymać je przez 5 sekund. Po przytrzymaniu zaciśniętych mięśni rozluźniamy je. Najlepiej wykonać to ćwiczenie dwa razy w ciągu dnia, wykonując po 20 powtórzeń.

Można spróbować ćwiczenia w różnych pozycjach. Raz leżąc, innym razem w pozycji siedzącej lub nawet na stojąco. Dla przyspieszenia efektów zaleca się ćwiczyć mięśnie Kegla z podwiniętymi ku stronie brzucha kolanami.

Poza podstawowymi ćwiczeniami

Wiele osób nie jest w stanie ukończyć aż 20 powtórzeń podczas treningu miednicy. Jeżeli również nie możesz sobie z tym poradzić przy pierwszej próbie, zupełnie się nie przejmuj. Wykonaj tyle powtórzeń, ile dasz radę, jednak zadbaj o to, aby trenować systematycznie. Staraj się nie wstrzymać oddechu i nie wypychać pośladków przy pomocy mięśni ud. Jeżeli nabierzesz wprawy, z pewnością znacznie pomożesz swojemu organizmowi w trudnych chwilach. Ćwiczenia miednicy wpływają pozytywnie na:

  • Zaburzenia erekcji
  • Nietrzymanie moczu
  • Są w stanie wpłynąć na zwiększenie intensywności odczuć podczas seksu